söndag 5 april 2009

Festen....

Ja ha nu sitter jag här hemma och är bra trött i ögonen då!
Det man sett fram emot är nu över....nu får jag se fram emot något annat!!
Säger bara så himla stort TACK till alla som kom och gjorde Klassfesten till en SKIT rolig tillställning!!
Ni som inte kunde vara med missade något roligt och vi hoppas verkligen att ni kan tänka er att vara med nästa gång! För visst vill vi träffas igen?
Har satt ihop lite bilder från min kamera!! Finns det någon som har fler bilder som ni vill skall vissas så skicka gärna en skiva till mig så fixar jag det!!



Det var nog allt för denna gång!! Nu är det sängen som väntar....


Kram kram på er allihopa!!

Fest Kommittén Tackar för sig!!

6 kommentarer:

Anna Ringström sa...

Anki du är klippan.

Så kul att du redan lagt ut bilder!
Själv hejade jag fram sonen till seger på innebandyn, träffade de nyhemkomna svärföräldrarna och stupade sen i soffan.
10 timmars fest och en luftmadrass med pyspunka tar ut sin rätt...

TACK alla lika roliga, galna, trevliga, störtsköna klasskamrater för en hel lyckad kväll.

Tänk att det gått 17 år men det känns ändå som att det var igår.

Vi får se till att träffas igen snart. (för, som någon nämnde, om vi väntar 17 år till så är vi runt 52 år då...)

BAMSE KRAM till er alla!!

PS: Ett tack till Kattis och Mattias som lagt ner så mycket tid och möda på att fixa underhållningen med trevliga lekar under kvällen ;0)

Vida sa...

Tack alla ni sköna!!

Kramar från Liv

Anonym sa...

Kul med alla bilderna.Jag har några i min kamera med:)
Tack för många roliga skratt kvällen igenom!!!
Apropå party-trick,så stod ketchupen för en hel del underhållning!!!!!
Ska försöka fixa bilderna till dig.
Kram,kram Annica

Kattis sa...

Hej alla!
Tack för en jättetrevlig kväll i lördags! Man var ju lite spänd innan, men efter fem minuter såg man att allt var sig likt...Skotrallen funkar inte nu heller...
Mattias och jag har redan lagt in ett planeringsmöte av lekar till nästa fest, då tänkte vi ta med en overhead...
Stor eloge till Anna, Madde och Anki, bästa festfixarna i mannaminne!!!
Kram Kattis

Madde sa...

Hej alla!
Så här en månad efteråt så tittade jag förbi här. Kul att ha träffat er alla, men som Anki sa- nu är det redan över. Tänk vad man har längtat! Det var verkligen supertrevligt och det kändes knappt att vi hade varit ifrån varandra så många år. Synd att denna fest är över, men nu får vi ladda till nästa gång. Vi lär ju lyssna på Anna, vi kan ju inte vänta tills vi är 50+!!
Ha en skön sommar alla!
Kram Madde

Unknown sa...

Hej igen!!
Inte för att jag tror att någon mer går in här och läser kommentarerna längre, men omutifallatt så vill jag bara säga att det är ett år sedan idag. Vart tar tiden vägen?? Kul hade vi i alla fall! Skål på er och kraam!!
/ Madde