tisdag 27 januari 2009

Boka redan nu in......

Lördagen den 4/4 i ditt liv!!
För då bär det av till Insjön för Tidernas återträff!!

Vi kommer att vara i By stugan i Tunsta,Insjön!!
För att ro detta i hamn kommer vi så klart ta in en slant från alla!! Vi återkommer med summan så fort vi fått in lite intresseanmälningar!! Men max 200 kronor tror jag det blir......så börja spara redan nu!!

Tiden om då det är Upprop återkommer vi med men räkna med att det blir en tidig eftermiddag som vi träffas på!!

Än så länge är det bestämt att det kommer att serveras en Smarrig Tacobuffe där var och en tar med valfri dryck men förslagsvis samma som vi hade då vi var på Kålgårn.....Fniss!!

Senare kommer det att komma lite uppgifter till var och en i klassen!! Uppgifter som jag tycker att man ska ta på allra största allvar!!

Under kvällen skall vi umgås,umgås,umgås och åter umgås!! Givetvis skall vi ha super trevligt också!!

För de som vill så kan man sova över på madrass i By stugan!! Frukost i klass med ett hotell kommer så klart att serveras på Söndag morgon!! Hoppas vi blir riktigt många som spenderar natten ihop.......

Om det är någon som har tips och idéer eller bara undrar över något så skriv en kommentar!!
Glöm inte att maila lite till Anna också......anna-ringstrom@hotmail.com hon vill ha lite uppgifter så att vi lätt kan nå alla!!

Kram på er alla!!
/Anki L

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du är klippan Anki!!

Samma dryck som Kålgårn säger du...
Då väntar i alla fall jag mig att Kryck kommer med nappflaska... ;0)

Jag tror faktiskt att jag hittat alla klasskompisar.
Flera har sagt att de kollat in här men det är få som lämnat en kommentar.

Gemensamt är väl ändå att alla tycker att det ska bli super skoj och att många verkar kunna komma.

Vilket sleep-over party!!

Vi jobbar på...
Kram Anna

Vida sa...

Wow! Vad det ska bli roligt!!! Minns inte vad vi drack på Kålgårn men misstänker att jag drack folköl.. kanske ska hålla mig till det eftersom jag inte festar så ofta numera ;)

Kramar från Liv

Anonym sa...

Fränt brudar... och grabbar! Nu är vi på gång! Guud så kul det ska bli!
Madde

Oss.... sa...

Ok jag förväntar mig inte att ni har folköl med er.......vi har vuxit sen dess och får köpa riktig dricka nu!! ;-))

Detta ska bli super skoj!!
Kram kram Anki

Annelie sa...

Har inget minne av vad jag drack på Kolgårn... Får leta fram lite kort så får vi se om det finns några handfasta bevis.

Känns skönt att ha något att se fram imot!

En stor eloge till er som håller i det här.

Kram Annelie

Kryck sa...

Jag har inga nappflaskor på lager..... och knappt något minne från den epoken....

Hagbacken sa...

Jag kommer tyvärr INTE, jobbar då....

...men ni får säkert kanonkul, glöm inte att hälsa alla från mig!

Kram Linda...

Anonym sa...

Va skoj det kommer att bli. Jag dyker upp. Som sagt stor eloge till er som fixar detta.
/Anki O