lördag 17 januari 2009

Första inlägget för But-4s Blogg!!

Ok så här är det!!
Vi var en underbar Gymnasieklass som kamperade i hop i två underbara år!! Vi kämpade med Glädje, Sorg och en massa fester......
Nu är det på tok för längesen vi träffades allihopa och därför har vi bestämt att dra ihop klassen igen!!
På denna sida kommer det att finnas information om hur, när och vart det kommer att ske!!
Jag (Anki) har pratat lite med Anna R och vi kommer att börja planera och boka en lokal så fort som möjligt!! Ett datum vi har klurat på är 28/3 men inget är än så länge klart!! Men bara så ni vet så är något på gång i alla fall!!

Givetvis är det så att det är helt sjukt roligt om alla kan komma men är det så att alla inte kan så då är det så.......vi kommer kanske aldrig att hitta ett datum som passar alla!! Säger detta så att ingen senare blir sur......

Många av oss finns redan på FaceBook men inte alla så om det är någon som har lite koll på någon som inte är med där så kanske ni kan informera denna om den här sidan!!

Vill ni sedan göra ett inlägg så självklart skall vi fixa det....

Vill till sist säga att jag är ingen super data nörd men jag kommer försök se till att denna sida är någorlunda snygg!!

Kram kram på er alla!!
Anki Lindgren

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej, Nu verkar det ju om jag är skitsugen på fest bara för jag är först med att kommentera, men så är det väl inte?
28 mars ser ut att passa gött för mig. Jag kan snacka med Jessica och Patrik. Ger Er helt fria händer att fixa. Säg till om jag kan hjälpa till med något.

//Mattias P

Anonym sa...

Guud vad du är bra Anki, som fixar en blogg t.o.m!! Anna ska också ha en eloge som är med och drar i påtarna! Självklart är jag supersugen på fest (du är inte ensam Mattias...)! Datumet låter bra, vi får se vad ni bestämmer er för. Säger som Mattias, tala om vad ni vill ha hjälp med. kram Madde.

Anonym sa...

Nej, låt mig flytta först! Efter 1 april kom vi parta men inte innan för nu är det mycket innan flytten.Jag meddelar förstås Alexandra om datum för klassfest.

Hagbacken sa...

Go Anki, go Anki.....:P

Anonym sa...

Japp nu kan jag lämna kommentar. Tack Anki, bra fixat!!

Madde, du får nog boka bystugan om ingen annan har nåt bättre förslag, så känn dig inröstad i fixarklubben.

Själv har jag, alla år till trots, hittat de gamla adressböckerna vi fixade innan studenten. Håller på att göra efterforskningar och hoppas hitta alla i klassen.

Vi jobbar vidare...

/ Anna R

Vida sa...

Jag kan det datumet och ja du får länka till mig om du vill :)

Kramar från Liv

Annelie sa...

Låter helt perfekt, har precis kommit hem efter en sällan skådad utekväll, lagom på lyran. Så allt är perfekt! Länka mig, det är självklart, du är för god!!!!!

Kram Annelie

Kryck sa...

Det låter toppen
Bestäm ett datum och kör på det
Kan man så kan man!

Kram Kryck

Anonym sa...

Hej Anki!

En eloge till Dig för kul initiativ,o till Anna för fantastiskt detektivarbete!!!

Ser fram emot festen.Kommer!!!:)

Kram Annica K

Vida sa...

Hej Anki,

Länken till din blogg fungerar inte från den här sidan... blev lite rädd först och trodde att du hade slutat blogga.. det skulle vara tråkigt.

Kramar från Liv

Anonym sa...

Hoppas innerligt att alla som varit in på denna sida lämnar en lite kommentar så jag vet att jag "hittat" er.
Letar febrilt efter några till...


/ Anna

Oss.... sa...

Ok Liv nu har jag Fixat detta!!
Ha det bästa alla och som Anna säger så vore det skoj om ALLa lämnade en kommentar!!
Kram kram

Anonym sa...

Hej Alla. Såg nyss att Ni hade två datum som Ni funderade över. Mitt första inlägg gjordes utan kalender. Då jag är borta den helgen så håller jag helt med Anna S och tycker vi ska vänta till 4/4. *ler

Kattis sa...

Hej Alla!
Himla kul det här... Bra jobbat alla inblandade! Jag ska absolut försöka komma, är i Idre 28/3 men helgen efter är ok!
Ha det gott!
Kattis

Anonym sa...

Hallå där!

Vad roligt med klassfest! jag kan inte komma då men hoppas att det kan bli nån mer gång framöver...
Ha en riktigt kul kväll!

Alexandra