torsdag 22 januari 2009

Hej hopp.....

Ja ha då är vi igång!!
Vilken härlig respons!!

Nu är det så att Vi/jag och Anna skulle vilja att ni Mailar lite Kontaktuppgifter till Anna!! Hon har Mailadressen: anna-ringstrom@hotmail.com
Hon vill ha lite adress, mobil nummer och Mail adress!!
Allt för att vi snabbt skall få ut info!!

Det är väldans svårt att hitta ett datum då alla kan men 28/3 eller kanske 4/4 vore något!!
Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker är bäst! Sen blir det ju som sagt var påsk och sånt och då drar det ju iväg!!
Jag vill ju träffas nu.......

Soo long så länge!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Anki!

Som sagt är det bra om jag kan få mobilnummer/hemnummer, mailadress och adress.
Enkelt då att tex kunna skicka sms eller mail till alla.

28/3 eller 4/4 passar mig vilket som.

/ Anna

Vida sa...

Kan båda helgerna!

Vida sa...

Både Jessica och Kryck har bloggar.. de vore kul att ha dem länkade hit också om de kan tänka sig det.. snacka om klassblogg...

Anonym sa...

Hej!
Har kollat bystugan i Tunsta, Insjön och den är ledig bägge lördagarna. Själv röstar jag för den 4/4.
/ Madde

Anonym sa...

Har fått ytterligare mail och meddelanden.
Flera röstar på 4/4.
Ska vi bestämma den helgen??

Fam Gossas Moberg sa...

Okej för mig att länka bloggen!

Anonym sa...

Ja,vi bestämmer det datumet 4/4.

Oss.... sa...

Japp vi bokar den 4/4!! Madde fixar du det??
Jag har frågat Jessica och Kryck om lov till att länka!! Kryck har svarat så det fixar jag strax.....Jessica lär ge sitt medgivande först men jag tror nog det är ok.....
Kram kram Anki

Anonym sa...

Hej igen!
Kan självklart boka stugan 4/4. Som Tunstabo så får jag boka den för 600 kr, och då får vi ha den fredag-söndag (dukning-fest-städning). Städa gör vi själv, men det kan även lejas bort, minns ej nu vad det kostar, och Tunsta-hemsidan verkar just nu ligga nere, tyvärr. Men vi är ju många - hoppas jag, så det blir väl inget problem att städa, eller att dela på kostnaden. Hur gör vi med mat? Det finns ju en pizzeria, alternativt kan vi ha catering från ex. Insjöns hotell. Kan kolla priser och menyförslag.

Partyparty!! / Madde

Oss.... sa...

Ah Madde det låter Kanon!! Jag kan annars tänka mig att göra Tacos till alla!! Det är inga som helst problem!!
KR
ram ANKi

Anonym sa...

Gulligt av dig Anki, men det ska du inte behöva. Tror att just tacobuffé kostar 130kr/pers från hotellet. Det behöver ju annars inte vara svårt att fixa själv...nån fixar gurkan, nån annan tomaterna, några fixar skal, köttfärs osv. Har vi bara innan koll på vilka som kommer så nog ska vi väl kunna dela ut såna uppgifter, eller? Eller så latar vi oss och beställer både mat och städ...guud så skönt! Men men, lite får man offra sig.
Madde

Anonym sa...

Nu börjar vi snacka här!!

Jag skickar ut ett sms/mail och talar om att det bli 4/4 så att alla bokar in det.
Mer info får vi skicka närmare.
Bra Madde med bokning och så.
Vi får väl talas vid och bestämma hur vi gör.

Jag har liksom Anki erfarenhet av taco bufféer för 100 pers och tycker att det är rätt enkelt att fixa.
Om vi ska ses redan på eftermiddagen kan vi ju hjälpas åt att hacka, eller?

Tänk lite på vilken tid ni tycker blir bra. Eftermiddagen eller framåt kvällen??

Vi lär fixa en redig hotellfrukost också...

Anna

Anonym sa...

Nu är stugan bokad!
Madde